Winkelwagen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Reparatie

Quinny reparaties

Wij begrijpen heel goed dat het niet ideaal is als je Quinny gerepareerd moet worden. We ontwerpen onze kinderwagens daarom zo dat repareren niet altijd nodig is. Vaak volstaat een nieuw onderdeel. Die kunnen we je eenvoudig thuis leveren en bespaart je tijd. Om te kunnen bepalen of je Quinny gerepareerd moet worden, is het voor ons belangrijk om te weten wat er aan de hand is. Het aanvragen van een reparatie is via Quinny service zo geregeld. In enkele stappen stellen we je een paar vragen om te kunnen bepalen wat er aan de hand is. Houd bij de aanvraag je originele aankoopbon, je Quinny en je telefoon/camera bij de hand.

Uitleg reparatie aanvraag

Jouw Quinny
In deze stap selecteer je het model van je Quinny. Misschien wijkt de foto af van de versie van jouw Quinny, maar zolang de modelnaam (bijv. Buzz, Moodd of Zapp) gelijk is weten wij genoeg.

Details
Om goed te begrijpen wat er aan de hand is, vragen we je aan te geven in welk deel van je kinderwagen iets niet werkt. Kies het plaatje wat het beste past bij jouw situatie.

Reparatie aanvraag
We hebben de meest voorkomende problemen voor je in kaart gebracht. Er is ook ruimte om een boodschap achter te laten voor onze reparateurs. Hoe beter je aangeeft wat er aan de hand is, hoe beter wij het voor je kunnen oplossen. In deze stap kun je ook foto’s uploaden van je Quinny of in onze standaardfoto’s een markering met uitleg plaatsen.

Aankoopdatum
De datum van aankoop bepaalt voor een groot deel of je reparatie wel of niet binnen de fabrieksgarantie valt. Geef hier aan of je Quinny binnen 24 maanden is aangeschaft. Na het insturen van je aanvraag ontvang je van ons eerst een vrijblijvende prijsopgave: je bent niets verplicht.

Jouw gegevens
Voor het organiseren van de reparatie van je Quinny hebben we je gegevens nodig. We vragen je om een account aan te maken in ‘Mijn Quinny’.

Servicetarieven
We helpen je graag weer zo snel mogelijk op weg, ook wanneer je garantietermijn al is verlopen. Via onze webshop kun je een reparatie aanvraag doen. Een reparatie binnen je garantie termijn is kosteloos. Mocht je buiten je garantietermijn een reparatie nodig hebben dan ontvang je eerst een vrijblijvende prijsopgave. Onze reparaties zijn opgebouwd uit een starttarief (€69.50) aangevuld met de benodigde onderdelen. Het starttarief dekt de kosten voor o.a. de haal-brengservice, de reparatietijd, het verzendklaar maken en de werkplaatsonderdelen. Als er extra onderdelen nodig zijn, worden deze opgeteld bij het starttarief. Voor een indicatie van deze prijzen kun je terecht in onze onderdelen webshop.

  • icon
    Online je reparatie regelen
  • icon
    Onderdelen voor 14.00 uur besteld, morgen in huis
  • icon
    Gratis verzending
    boven €50,-